loading...
GUITAR
SHAYAN بازدید : 666 نظرات (1)

 

 

وطن ای وطن                     

4/4  شایان ابراهیمی

F

 غریبی تا به کی                                           اسیری تا به کی

          D#            

 وطنم ای وطن                                            قراری جان وتن

Dm                                                                 

F  

تو در جان منی                                            تو جانانه منی

D#            

وطنم ای وطن                                             قراری جان و تن

Dm                                                             

D#        

وطنم ای وطن                                             قراری جان و تن

Dm                                                           

************************************

F

همو روز که زکابل کوچ کردم

F                  

سفر در پیش و پشت در دوست و کردم

D#                       G#

پنایشوم در خدا ای خویش وقوما              

Dm                     F

خدا می دانه شاید بر نگردم                            خدا می دانه شاید بر نگردم

F

ستاره در هوا                          گل گل   گل گل

F

خودم ایران و                             قلبم  شهر کابل

D#                Gm

خداوندا مرا باران  بسازی

Dm                    F                          

ببارم بر سر خانای کابل                   ببارم بر سر خانای کابل

*************************************

F

همو روز که زکابل کوچ و کردم                    سفر در پیش و پشت در دوست کردم

D#                      G#

پنایشم در خدا ای خویش وقوما

 Dm                          F                   

خدا می دانه شاید بر نگردم                        خدا می دانه شاید بر نگردم

F

به غربت عمر ما وتو به سر شد                   

Dm                        D#

 مه گفتم به  شوم حالم بتر شد                     مه گفتم به شوم ارام بشینم          

 Dm                      D#

   زه غم های  دلم  مردم خبر شد                  زه غم های  دلم  مردم خبر شد

 

ریتم4/4 اسپانیایی....

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ali در تاریخ 1392/01/22 و 13:03 دقیقه ارسال شده است

yaliih mofag bashiشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : تشکر علی جان...ممنوناز نظر خوشکلت...حتما انشالا...و اگر موزیکی داری بره افغان ها..تشکر می کنم روان کن تا به نام خودت بمانم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان عزیز به وبلاگ خودتان خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید: لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از آرشيو موضوعي استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد. براي تبادل لينك , لوگو ,بنر از طریق نظرات به ما اطلاع دهید ________________________ .:توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه توجه :: دوستانی که از سرویس بلاگفا استفاده میکنند و مایل به تبادل لینک هستن ابتدا ما رو لینک کنند و بعد لینک خودشونو در بخش نظرات برای ما ارسال کنند تا ما هم شما را لینک کنیم ... با تشکر :: 09138715623 /// ...shayanafj69@yahoo.com
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 29
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 60
  • بازدید سال : 1,840
  • بازدید کلی : 34,400
  • کدهای اختصاصی